Home

Het weekend begon al goed met zaterdagavond een vegan potluck in Groningen. De vorige keer, toen er 40 mensen waren kon ik er helaas niet bij zijn, nu was het met een stuk minder mensen, maar ook gezellig! Het was voor mij de 2e keer en het beide keren vond ik het erg leuk. Leuk om andere (bijna) vegans te ontmoeten, gezellig te praten en allemaal vegan lekkers te proeven. Zelf maakte ik een salade met tofu feta en couscous tricolore. Verder was er o.a. roerei van tofu, gevulde ‘eieren’, ‘kabeljauw’, kokosballetjes en gevulde rijstpapierrolletjes. De gevulde eieren ga ik zeker ook eens proberen te maken! Recept

2013-03-31 20.02.27

Meteen na de potluck reed ik door naar de Veluwe voor een gezellig weekend met familie! Mijn ouders hadden een huisje gehoord op de veluwe en mijn zus en haar vriend zijn daar ook 2 dagen heen gegaan. We hebben vooral veel gewandeld met de honden, maar ook lekker ouderwets zitten puzzelen en spelletjes gedaan. Een heel fijn weekend!

Zondagavond gingen we pizaatjes gourmetten en maakte ik deze lekkere pizzaatjes met vegan kaas.
Ik gebruikte hiervoor de ‘Melty Sheese Red Cheddar’ van het merk “bute Island’ & de bekende ‘Wilmersburger’ kaas, beide via veggiedeli. Eerder had ik de cheddar op m’n brood geprobeerd, dat was niet zo’n succes, maar op de pizza erg lekker! De wilmersburger is sowieso erg lekker, op pizza, maar ook op een ovenschotel of lasagne.

Leave a Reply

