Home

Vanaf vandaag woon ik niet meer alleen met m’n 2 caafjes, maar heb ik er een nieuw huisgenootje bij; Frodo! (Alle tips voor een nieuwe leuke hondennaam, zijn welkom!)
Ik ging bij hem kijken, maar toen ik zag hoe lief hij is, was ik meteen verkocht.. Zijn baasjes zochten een nieuw huisje voor hem en dat is dus bij mij geworden. We moesten wel eerst nog 3u rijden naar huis, maar gelukkig heeft ‘ie de hele reis heerlijk bij mij op schoot liggen slapen. Hoe lief!

De foto is niet heel duidelijk, maar er volgen er vast nog wel meer 🙂

2013-03-26 21-1.42.27

Leave a Reply

